2013-04-09

3 дахь Сакура

 Энэ жил би гурав дахь Сакура цэцэг дэлбээлэхийг харлаа. Анх 2011 оны 4 сарын 2-нд Кочид ирж байж билээ. Одоо түүнээс хойш хоёр жил өнгөрч. Хурдан ч юмаа даа. Энэ жил их сонин 4 сар болоогүй байхад цэцэглээд унаад дууссан.


 Миний мэдэх Япон улс, миний мэдэх Япон хүн, миний мэдэх Япон залуус, миний мэдэх Япон амьдрал энэ бүгд надад шинэ ертөнц, шинэ ухаарал бодролыг авчирч өгсөн.


 Хоёр жил юу сурав гээд өөрөөсөө асуух тэр үед "харин ээ юу юм болоо?" гэсэн эргэлзээгээр хариулна. Би хоёр жил юу хийж вэ гэж өөрийгөө нэг эргэн харлаа.

Хичээл огт хийгээгүй юм байна.

Хүн болох гэж зүдэрсэн юм байна гэж дүгнэв. Одоо харин яг бодох ёстой цаг. Үлдсэн хоёр жилээ хэрхэн өнгөрөөх вэ? Надад түм буман боломж байгааг би мэдэрдэг, мэддэг, сонсдог, хардаг. Гэвч хажуугаар урсдаг. Харамсалтайяа. Үлдсэн гээд ярих юм бол бас их сонирхолтэй. Үлдсэн цаг, өдөр, нар, сар, амьдрал гээд явж өгнө. Гагцхүү би өөрийнхөөрөө үлдэхсэн энэ амьдралдаа

золиг гэж юу бичээд байгаагаа мэдэхээ байлаа. унтах минь

ингэж л хоёр жил минь өнгөрч дээ....

1 comment:

  1. Төгсгөл нь сайхан байх юм шиг л төсөөлөгдөж байна.

    ReplyDelete