2013-04-10

ХӨӨӨХ...

 Хөөөх, Би амьдарч байна. Өнөөдөр санаандгүй өнгөрсөн амьдрал, хорь гаруй жилийн аялалаа бодлоо. Хорин жилийн дотор өөрийн ухаанаар байсан нь хоёр хүрэхгүй жил л дээ хөөрхий

 Би ч дээ хөөрхий болоогүй байна даа гэж нэг өөрийгөө бодож байгаа юм. Гэснээ юу? ямар? болтол өөрийгөө болгох гээд байгаа юм гээд бодохоор шал тэнэг байгаа байхгүй юу... БИ байна шүү дээ БИ-ээрээ л байна.

Хүн мөрөөддөг тэ?

 Эргэн тойрон, хүрээлэн буй орчин, нийгэм хүнийг нэг ёсондоо мөлжсен хавьрага болгодог юм байна. Хэт зүйрлэж магад. Гэхдээ дотоод сэтгэлийн хувьд. Би мах шүүс өөхтэйгөө үлдчих юмсан.

 За байз би уг нь энэ удаад АМЬДАРЧ байна гэдгээрээ өгүүлэл маягийн юм бичих санаатай байсан юм л даа... Тэгсэн төөрөөд явчихлаа...

 Саяхан би "Хааяа өөрийгөө АМЬДАРЧ байгаагаа мэдэрвэл усан гурилтай шөл ч САЙХАН амттай байдаг" гэж жиргэжээ.

Би гэхдээ усан гурилтай шөлөнд дуртай шт...

No comments:

Post a Comment